שירות הגנה על מידע במערכת ללמידה מקוונת

מדוע חשוב לאבטח מערכת למידה מקוונת

פלטפורמות הלמידה המקוונות מחזיקות מידע אישי של הלומדים והן של אנשי הסגל. חלק מהמידע רגhש (ציונים, התאמות למידה וכו') ולכן לממונים על מאגר זה אחריות משפטית אשר נאכפת ע"י הרשות להגנת הפרטיות. מעבר לעובדה כי מדובר באחריות משפטית – ארגון אשר ייפרץ מאגר המידע שלו חשוף לפגיעה תדמיתית קשה, לדרישה לתשלום דמי כופר (נזק כלכלי) ועוד.
למידע מלא אודות ההנחיות על פי החוק – לחצו כאן

האתגר הטכנולוגי (או למה אם יש Firewall המערכת עדיין איננה מוגנת)

את חוות השרתים של הארגון ממגנים בדרך כלל באמצעות Firewall אשר חוסם הכל למעט גישה בפרוטוקול HTTP או HTTPS לאתר האינטרנט המשרת את הלקוחות. המידע העובר בפרוטוקול זה איננו עובד בדיקה מקיפה ע"י הפיירוול ולכן הארגון חשוף בלית ברירה לסיכון של האקרים כי עליו לאפשר גישה לאתרי האינטרנט של הארגון.

פתרון WAF

פתרון WAF (Web Application Firewall) הוא מעין תווך הנמצא בענן בין הגולש לבין שרת האינטרנט אשר בודק את תעבורת המידע ומאתר בתוכה ניסיונות פריצה או פגיעה באתר (כינוי נוסף לזה נקרא Man in the middle). פתרון ה WAF יודע לפתוח את הצפנת ה SSL (HTTPS), לבחון האם מדובר בניסיונות פריצה על גבי פרוטוקול HTTP ובמידה וכן – לבצע חסימה מיידית. ישנם מספר יצרנים אשר מספקים שירות זה כדוגמת Incapsula, cloudflare, Reblaze ועוד.

השירות שלנו באמצעות חברת Reblaze

שירות WAF דרוש ניהול שוטף הבנה בהגדרות והוא יקר יחסית לארגונים קטנים. בשיתוף עם חברת Reblaze הקמנו מערכת אחודה המאפשרת לארגונים קטנים להזמין שרות לאתרים בודדים ולא לשלם את העלות של מערכת שלמה אשר עלותה החודשית אלפי דולרים. היתרון שלנו נמדד בעבודה מול חברה ישראלית אשר הזמינות שלה גבוהה ובשפה העברית. בין לקוחותיה של Rebalze החברות נטויז'ן, סלקום ועוד ארגונים מובילים במשק הישראלי.

איך מפעילים את השירות?

לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מעבירים לארגון הגדדות DNS חדשות אשר מנתבות את תעבורת המשתמשים ל Reblaze וחברת Reblaze מנתבת בחזרה את התעבורה לאתר. אנו מסייעים בכל תהליך ההקמה והניתוב.

עלות השירות

200 דולר לחודש לאתר אינטרנט.

להורדת שובר הזמנה לחתימה – לחצו כאן

לפרטים נוספים: 

[email protected]

054-9007230